Onze klant Umami Catering is op zoek naar een site verantwoordelijke voor het OCMW Tervuren.
Wat vragen we jou?
Leidinggeven en coachen
Je stuurt de keukenmedewerkers op de site, je coacht en motiveert hen in hun taakuitvoering met het oog op een efficiënte en kwaliteitsvolle dienstverlening aan de cliënten en de medewerkers. In deze rol vertaalt zich dat naar volgende taken en verantwoordelijkheden:
Je ondersteunt jouw team om de keukenprocessen te optimaliseren
Je coacht jouw team bij complexe taken en opdrachten
Je volgt het functioneren van jouw medewerkers op en geeft hen tijdig feedback
Je maakt de planning op van jouw team volgens de noden van de werking;
Verantwoordelijke maaltijdzorg
Je gaat aan de slag met klachten van cliënten mbt de keukenwerking
Je bouwt verder aan een kwalitatieve keukenwerking met veel aandacht voor smaakvolle maaltijden en de beleving van de cliënten.
Je zoekt actief naar de input van cliënten om de maaltijdzorg- en beleving te optimaliseren
Je ondersteunt jouw team in het aanbieden van gevarieerde, gezonde en kwalitatieve maaltijden en het verzorgen van evenementen (recepties, diners, thema-weken, ...)
Beheer keuken
Je coördineert de bestelling van voedingsmiddelen en ander keukenmateriaal, evenals grote investeringen
Je volgt leveringen en bestellingen op volgens de gangbare procedures
Je bewaakt de (voedsel-)veiligheid
Je werkt samen met andere diensthoofden
Je beheerd het bestelsysteem
Je bent de brugfunctie voor de logistieke processen tussen de keuken en de zorgafdelingen en communiceert hierbij verbindend
Jouw profiel
Wie zoeken we?
Je bent nieuwsgierig naar het voedingsgebeuren binnen de zorg
Je hebt een aantal jaren ervaring als leidinggevende
Je kan sterk procesmatig denken en dit efficiënt vertalen naar de werkvloer
Je kan goed organiseren en je bent sterk in het zien van mogelijkheden
Je hebt kennis van het MS Office-pakket (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
Je bent een échte people manager
Je communiceert op een verbindende manier
Je bent stressbestendig, kan goed omgaan met wisselende situaties
Je bent leergierig en pikt snel zaken op
Prijslijsten vergelijken met de concurrentie
Inventaris van producten in de winkel organiseren (planning, aanwerving van tijdelijk personeel, ...)
De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
Verkoopresultaten opvolgen en analyseren
Aanpassingen voorstellen
Door klanten teruggestuurde producten ontvangen, onverkochte producten identificeren en producten verwisselen, terugbetalen en terugsturen naar leveranciers
De activiteiten van een team coördineren
Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
Medewerkers opleiden in vaktechnieken
De opstelling van artikels aanpassen volgens de omzet, de commerciële acties
Het vullen van de rekken controleren
Beheren en opvolgen van online-aankopen en -bestellingen
Commerciële acties opzetten naargelang de marge, omzet en verwachtingen
Budgetten opstellen en beheren
De levering van goederen verifiëren
De producten controleren
Het opslaan organiseren en superviseren
Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Aanbod
Wat bieden we jou?
Een flexibel voltijds uurrooster ( daguren) dat je ruim op voorhand kent
werken 1 op 2 weekends
Een marktconform uurloon op basis van je ervaring en kennis
Grote kans op een vast contract na een inloopperiode
Forfaitaire vergoeding voor je vervoer
Heb je interesse in deze functie? Laat het ons meteen weten via de knop hieronder of via telefoon op het nummer 02/481 96 04.
Moest je hieromtrent nog vragen hebben mag je ons gerust ook via mail contacteren via umamicatering@adecco.be.
Je contactpersoon voor deze vacature is Sébastien of Sophie.